преди 36 мин. написах:

Седя си и преосмислям деня. Няма какво да му се преосмисля, хич не беше сложен. Като изключим някога определяното като "ежеседмично" почистване на апартамента, друго паметно няма. Иначе е приятно хладно, аз съм с притворени очи и се мъча да пиша без да гледам клавиатурата. Интересно какво ли ще излезе от това.
От едната стая се чува смях насочен "към Скайпа", от банята бръмчи електрическа четка за зъби. Току що спря. А тук, в хола, трака лаптоповска клавиатура, на която преди време и беше "изпрахосмучено" табчето. Въобще глаголът "прахосмуча" е дума, която до скоро не бях чувал. Звучи много изискано и даже в унисон със сватбата на Принц Чарлс. Ама не ми се ще да коментирам телевизията пак. Просто още не са свършили с ексклузивните предавания посветени на Темата. Не за друго. Само ще кажа нещо, което не измислих аз, но е много вярно - "Англичаните хвърлиха в тъча испанците с тая сватба". Тъй че очаквам тукашната Аристокрация да отвърне на удара...
Прозях се и чух звука, който се чува когато човек се прозява. Едно такова приятно свистене, после очите ти са леко насълзени (не, не е от лаптопа, с очилата съм!), примляскваш с уста и се чудиш какво правиш и какви ги дрънкаш по това време, тук. Търсиш точка от стаята, към която да фокусираш поглед. Да вземем кактуса например. Или не! Крушката на тавана. Мръщиш се половин минута, свеждаш поглед и докато ти се разтворят зениците се прозяваш отново. После пак се просълзяваш и, честно казано, можеш да караш така цяла нощ.
И какво? Промени ли нещо? Каза ли нещо ново? Измисли ли нещо неизмислено? Не. Просто си измина маршрута за деня. И същия този маршрут вече са го изминали и продължават да изминават още много хора като теб. Поне си даваш сметка за това, значи нещата не са чак толкова зле.
Или щом си даваш сметка за такива "сложни" работи, нещата не са добре? ...

И вместо "Лека нощ!":
"Ало! Ми нищо бе мацко тука натиснах едно копче и спря интернета. Ало! Чакай че тука да го свържа с батерията че му се изхъби батерята. Ало! Ми тука пише юзър ис еней, тоя познавам ли го?"

Comments

upma said…
а снимка на очилата за паспорт ?