ТВ Террор!!!!!!!!!!!

Заради Моя Милост и златните ми ръчички, през изминалия ден от 6-ти етаж ("Нашия") надолу никой нямаше телевизия. Работата е там че, вчера разбих розетката за антената и докато я оправях забелязах някакъв странен кабел с надпис "радио", който елиминирах. В последствие се оказа, че това ТВ кабела за хората от нашия етаж надолу. Под "в последствие "подразбирайте постоянно звънене на вратата през деня от недоволни съседи. Мен ме нямаше вкъщи де. Когато най-сетне отворих вечерта, към 22 часа реакциите бяха следните:

1. Възрастен мъж ~65-70 г. "Няма проблем, момче, на всеки може да се случи!"

2. "Домакиня 24/7 пред клю-клю програмите" ~50-55г. "Ама може ли така да тероризирате съседите, тука вече една седмица (24 часа!!!!!!!!!) нямаме телевизия, все пак внимавайте с тези уреди (розетката, предполагам)..."Hasta luego", последвано от тряскане вратата на асансьора"

Извод: Свестни ли са испанците или са кретени???* Да, наиситна, испанците и българите много си приличат.

*Въпросът е реторичен.

Comments

Н. said…
тъпи копелета са. това е отговорът. аз преди време се прибирам вкъщи и явно не съм затворил добре вратичките на асансьора (онез, дето правят контакт, че да тръгне) и след 10 минути се звъни на вратата и ми се вика едва ли не: как мооже цял ден няма асансьор , ние не сме длъжни да се мъчим по стълбите...последва тряскане на гореспоменатите вратички и злобна физиономия на кухия комшия от петия етаж....
народът е изнервен, бе, разбери. проблеми, проблеми и пак проблеми си имат. как да плати по-малко сегуро за втората кола, да не отърве в 17часа поредния шит клюкарски........и т.н. знаеш сам...
upma said…
топли чувства за спомена ми от седми клас, когато една съседка от горе ме псуваше на входната врата,че не можела да говори по тела в 2ч през нощта, ех младини :)