Вместо среднощна закуска...

Днес, в ранните часове на деня, между 4.00 и 4.44 часа бе проведена тайна операция под кодово название "Спасете нощните клюкарски предавания". (ако има такива)

Операцията се състоеше в следните, подредени по хронология, действия:

1. в 4.00 ме събужда алармата на c35i-чката

2. оставям я да звъни поне до 4.02, няма само аз да ставам я!!!

3. довлачвам се до хола, където предварително съм разместил дивани и маси, за да мога просто да се сгромолясам на пода до стената, от която излиза печално-известния телвизионен кабел

4. почваме да оголваме кабели и да развинтваме болтчетата на Новата Кутийка за антена, която бе закупена предния ден

5. не е нужно да използваме и двете очи, може да се редуват на смени

6. не се порязваме, прозяваме се

7. след като всичко е готово, разгобяваме и започваме отначало, защото си мислим че сме объркали местата на кабелите

8. не сме ги объркали

9. кратка пауза на дивана, опитвайки се да намерим едно болтче

10. болтчето явно го няма на дивана, повтаряме цялата процедура от 1 до 6

11. завръщаме се победоносно в лелгото, молейки се съседите да имат телевизия, когато включат сутрешния клюкарски блок. Часът е 4.44.

Сега е следобед, аз все още съм жив, никой не е звънял на вратата*, следователно мога да заключа, че операцията премина успешно.

*сутринта се позвъня, но не беше за мен. Напранзо стоях 10 минути в тоалетната...

Comments