Да наваксаме

Поне малко, че нещо много го забатачихме. Ще наблегна на по-важните моменти от последния месец.

1. Върнах се в Мадрид. Апартамента беше нападнат от мравки, мравките от Марица.
2. Учих за изпити, взех единия, другия зависи от една неоткриваема книга на Вернер Зомбарт.
3. Една сутрин ме заключиха в апартамента и след като се наобядваха и понапазариха още ~30 мин. аз отново бях свободен.
4. Мравките отново нападнаха, включих се и аз в борбата с бутилка оцет, след което се почувствах гадно. Запушвах дупки с лепило, Марица спа спокойно, а мивката, съответно, остана запушена още няколко дена.
5. Направих SEO (Search Engine Optimization) на http://railwaymodeling.com Резултатите надминаха очакванията ми!
6. Спряха ни интернета. МНОГО неприятно.
7. Вързах се към мрежата на съседите. ДОНЯКЪДЕ облекчаващо.
8. Върнах се в България, с безплатна нощувка в хотел Кладно, Чехия, спонсорирана от CSA /Чешките Авиолинии/
9. Oт София пътувах с Експреса.
10. От Пирдоп пътувах в локомотива. /Благодаря на Иван и Станимир. Радвам се, че има такива хубави хора, които работят в БДЖ./
11. След Карнобат покарах локомотива докато разви 100 км/ч, а на бургаската гара лок. бригада ме представи за стажант. Oh, happy day!!!
12. Тия дни съм в застой, нарушаван от ритмичното търсене на "Лукс и Капитализъм" на Зомбарт. Утре имам последен шанс след което, започвам преговори с Julia Varela.
13. Ааа и иазкъпахме Макчо! :D

Comments